loading...
شهرستان مهر ×هیئت تکواندو
هیئت تکواندو بازدید : 182 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

سلام

خدمت شما دوستان عزیزم

روز شنبه ۲۸/۰۱/۸۹ جلسه داوران اهواز  در سالن شهداء تکواندو بود که در این جلسه معرفی رئیس کمیته داوران اهواز استاد اسفندیاری یکی از داوران ملی کشور به بقیه معرفی شد که  خیلی از داوران تو این جلسه شرکت نکردن متاسفانه یکی دو برخورد نا مناسب شد که اگر دوباره تکرار شود خودمن وبرادرم هم جزءافرادی هستیم که دیگر در این جلسات شرکت نمیکنیم

جا دارد از طرف خودم وتمام شاگردانم به استاد سید مهردادرکنی رئیس هیات تکواندو اهواز واستاد اسفندیاری بعنوان رئیس کمیته داوران اهواز تبریک عرض نمایم

هیئت تکواندو بازدید : 201 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

2 داور براي قضاوت در مسابقات قهرماني تكواندو آسيا و 23 نفر براي شركت در كلاس بازآموزي راهي قزاقستان خواهند شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، از ميان 5 داور پيشنهادي ايران به اتحاديه تكواندو آسيا اصغر فتحي و محمد علي كارجويان براي قضاوت در مسابقات پومسه و كيوروگي قهرماني آسيا برگزيده شدند.
هر دوي اين داوران مي توانند در هر دو بخش قضاوت كنند.
همچنين از آنجا كه تعداد داوران پومسه زياد نيستند، ايران با 23 داور زن و مرد در كلاس بازآموزي و سمينار پومسه آسيا شركت خواهد داشت.
31 ارديبهشت مسابقات پومسه و 31 ماه جاري تا دوم خردادماه رقابت هاي كيوروگي(مبارزه) صورت مي گيرد.
همچنين از سوي فدراسيون جهاني تكواندو داوري براي حضور در مسابقات پاراتكواندو مسكو دعوت نشده است
.

هیئت تکواندو بازدید : 197 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

ملي پوش باتجربه تكواندوي ايران، گفت: كسب عنوان قهرماني و تصاحب مدال طلاي رقابت‌هاي قهرماني آسيا بازگشت خوبي برايم بود.

بهزاد خداداد روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا، خاطرنشان كرد: رقابت‌هاي غرب آسيا در سطح متوسطي برگزار شد، اما قهرماني در اين مسابقات باعث شد تا بازگشت مجدد به تيم ملي برايم شيرين شود.

وي افزود: از امروز با جديت و تمام توان خود را براي حضور در پيكارهاي جام جهاني تيمي در چين و بازي‌هاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬گوانگ ژو آماده مي‌كنم.

دارنده ‪ ۳‬مدال مسابقات قهرماني جهان در خصوص كناره‌گيري موقت خود از تيم ملي اذعان كرد: آن زمان در شرايط سختي قرار داشتم و بدون هماهنگي با كادر فني تيم ملي و حتي خانواده ام تصميم به خداحافظي از تيم گرفتم.

خداداد از برطرف شدن قطعي مصدوميت خود خبر داد و عنوان كرد: خوشبختانه مصدوميت كهنه‌اي كه با آن روبرو بودم به طور كامل برطرف شد و از روز چهارشنبه تمرينات خود را آغاز خواهم كرد.

وي با اشاره به عدم حضور خود در رقابتهاي قهرماني آسيا گفت: رقابت‌هاي قهرماني آسيا مسابقات سنگيني است و با توجه به دوري چند ماه از تيم ملي نمي توانستم براي حضور در آن ريسك كنم.

دارنده ‪ ۲‬مدال بازي‌هاي آسيايي گفت: هر چند حريفان مطرحي در آسيا وجود دارد، اما با تمام توان تلاش مي‌كنم تا در صورت تاييد كادر فني و اعزام به گوانگ ژو به موفقيت برسم .

وي در پايان گفت: هنوز تمام نشده ام و هر زمان كه احساس ناتواني كنم از تيم ملي خداحافطي خواهم كرد.

هیئت تکواندو بازدید : 193 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
مسابقات قهرمانی خردسالان نونهالان کمربندهای سبز وآبی روز جمعه ۱۰/۰۲/۸۹ در سالن خانه تکواندو برگزار شد که نفرات برتر شاگردام تو این رده رو خدمتون معرفی میکنم

۱- علیرضا بهمنی نفر اول   وزن اول                        باشگاه درخشان

۲-رضا جلو دار           //       وزن دوم                        //  خلیج فارس

۳- عرفان راکی       نفر دوم    //                              //  درخشان

۴-  شایان مولوی      //        وزن سوم                      //      //

۵-  علی قلی زاده      //       وزن  هفتم                    //     خلیج فارس

۶-شاهین رخ        نفر سوم   وزن پنجم                      //        درخشان

۷- رضا بهمنی      //         وزن چهارم                      //             //

۸- رضا محیسن      نفر دوم    وزن ششم                        باشگاه سورا

جا دارد از زحمات بی دریغ استاد مهرداد رکنی و استاد بهوندی واستاد اسفندیاری برای هرچه بهتر برگزارشدن این مسابقات کمال تشکر وقدر دانی را انجام داد

هیئت تکواندو بازدید : 167 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

 سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: روي اردوي مشترك با چيني‌ها حساب ويژه‌اي باز نكرده بوديم كه از لغو آن ضرر كنيم.


رضا مهماندوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: براي تيم مردان لغو اين اردو خيلي بهتر شد چون با تمركز بيشتري در ايران تمرين مي كنيم؛ اما اين اردو مي توانست براي تيم بانوان مناسب باشد.
وي با اشاره به اينكه به دليل مشكل رواديد اين سفر لغو شد، ادامه داد: بار اول نيز به همين دليل اين اردو به تعويق افتاد؛ وگرنه اين تصميم كادر فني نبود. البته مي خواستيم اين تمرينات نزديك قهرماني آسيا برگزار شود كه به طور مستقيم از آنجا راهي قزاقستان شويم.
سرمربي تيم ملي خاطرنشان ساخت: تنها چيزي كه كمي مشكل ساز شد تغيير برنامه تمريني تيم بود. به خاطر تعويق و لغو اين سفر مدام شدت و زمان تمرينات را تغيير داديم؛ اين اردو در آماده سازي تيم تاثير چنداني نداشت.
مهماندوست در پاسخ به اينكه تيم بدون تدارك برون مرزي راهي مسابقات آسيايي مي شود، تصريح كرد: فقط تعدادي از ملي پوشان با تيم دانشگاه در رقابت هاي هلند و شمار ديگري در دهه فجر شركت كردند؛ اما وضعيت ما خيلي خوب است و مشكلي نداريم.
سرمربي تيم ملي درباره وضعيت نصرآزاداني خاطرنشان ساخت: از نظر كادر فني و پزشك تيم ملي او مشكلي ندارد؛‌ اما خودش مي گويد هنگام تمرينات از ناحيه پا با مشكل مواجه است. ما با چشم وضعيت او را مي بينيم؛ اما نصر آن را حس مي كند.
وي تاكيد كرد: همه چيز را به خودش سپرده ايم؛ تصميم اول و آخر را او خواهد گرفت. قبلاً قرار بود كه ميثم باقري جايگزين نصر باشد؛ اما اتحاديه آسيا با تغيير وزن موافقت نكرده است و فرزاد عبدالهي را جايگزين كرديم.او هم وضعيت خوبي دارد.

هیئت تکواندو بازدید : 252 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
سلام

روز ۵شنبه مورخ ۲۳/۰۲/۸۹ جلسه مربیان فعال اهواز در دفتر هیات تکواندو اهواز برگزار شد که طبق معمول غیبت خیلی از مربیان دل بقیه حاضرین رو رنجوند

جلسه در خصوص برگزاری لیگ نوجوانان و نونهالان وجوانان استان بود که چه تیمهایی میخواهند در لیگ شرکت کنن که باشگاهایی که توان برگزاری ندارن میتواند در تیم هیات تکواندو اهواز شرکت کنن با توجه به برنامه خوبی که استاد رکنی رئیس هیات تکواندو اهواز در پیش دارد ولی من دیگه دوست ندارم یه بار دیگه تجربه تلخ ۲سال پیش رو تکرار کنم که بعنوان مربی تیم اهواز در لیگ شرکت کرده بودیم با توجه به تلاشهای هیات استان خواهش من وبقیه مربیان از استاد پورسلان واستاد محمد زاده این است چرا ورودی تیمها باید اینقدر بالا باشد که تیمهایی که استعدادهای خوبی دارن وجزء قهرمانان کشور واستان هستند نباید در لیگ شرکت کنن

چه خوب بود بعضی از این مربیان که به تازگی به شغل شریف مربیگری مشغولند خوب یادشون باشه توسط چه کسی مربی وداور شدن واحترام به کسی که برای پیشرفتش تلاش کرده رو بدونن ولی متاسفانه این کار رعایت نمیشه من از سال ۶۸ در باشگاه خلیج فارس تمرین میکنم واز سال ۷۸ مربی همین باشگاه هستم خیلی از مربیان اهواز زیر دست خودم حرکات اولیه رو یاد گرفتن چه خوب بود یه کم آلزایمر دیرتر سراقشون میومد ومیفهمیدن  باشگاه خلیج فارس از سال ۱۳۳۵ قدمت داره وجایگاه تمام تکواندو کاران قدیمی استانه اینو همه میدونن ومن تنها مربی هستم که بیشترین سابقه رو در خلیج فارس دارم همه مربیان یکی دو سالی بیشتر نبودن ولی من ... بخدا من اصلا انتظار احتارم ازشون ندارم ولی انتظار بی احترامی هم ندارم

ولی اینو بدونن ورزش تکواندو جایگاه افراد مغرور ومتکبر نیست

 

هیئت تکواندو بازدید : 288 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز

خبری که این روزها خیلی منو خوشحال کرده وباعث افتخار تکواندو اهواز وکشور شده اینه که نامه ای رسمی از کوکیوان برای دوست خوب وعزیزم واستادبااخلاق استاد کوروش محمدی که بیش از ۱۰ ساله ساکن کشور بلژیک میباشد توسط کوکیوان بعنوان نماینده رسمی آنها در کشور بلژیک انتخاب شده است

جادارد از طرف خودم وتمام شاگردانم به استاد کوروش محمدی تبریک گفته وآرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان از خداوند متعال خواهانم

هیئت تکواندو بازدید : 199 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
هادی ساعی قهرمان و دارنده مدال المپیکضربه زیبا هادی ساعی

 طی آخرین تمرینات هادی ساعی،حرکات سرعتی تکنیکهای پا را به پایان رساند تا پس از ۱۱ ماه آمادگی خود را برای حضور قدرتمندانه در المپیک ۲۰۰۸ چین (پکن) کامل نماید.
هادی که یک جنگجوی قدرتمند در تیم ملی تکواندو ایران است. بارها با درخشش در مسابقات آسیایی،جهانی و المپیک و کسب مدال های خوشرنگ در این مسابقات باعث شادی و افتخار میلیون ها ایرانی شده است،امیدواریم این قهرمان زیرک و خوشفکر ایرانی بتواند با انگیزه و انرژی بالا بار دیگر مایه افتخار مردم ایران شود.

انشاءالله                     

برای دیدن تصاویر بسیار زیبا از هادی ساعی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

هیئت تکواندو بازدید : 199 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
سارا خوش جمال فکری سارا خوش جمال فکری سارا خوش جمال فکری

نماينده 49 كيلوگرم تكواندو زنان ايران در دومين ديدار خود، مغلوب نماينده چين تايپه شد. 
سارا خوش جمال فكري در 49 كيلوگرم در مبارزه با شوچين يانگ از چين تايپه با امتياز 2 بر صفر مغلوب شد.
اين ديدار در وقت اول يك بر صفر به پايان رسيد. در راند دوم، تكواندوكار تايپه يك اخطار دريافت كرد و در راند سوم با توجه به اينكه اخطار نماينده چين تايپه دو عدد شد، يك امتياز خود را از دست داد تا فرد برنده در راند طلایی مشخص شود.
در اين راند، با نظر داوران دو امتياز به تكواندو كار تايپه اي داده شد تا خوش جمال فكري به انتظار نتيجه رقابت بعدي شوچين يانگ بماند.
در صورت صعود نماينده چين تايپه به مرحله نهايي، خوش جمال بخت خود را براي كسب برنز در گروه بازنده ها به محك خواهد گذاشت.

هیئت تکواندو بازدید : 190 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
هادی ساعی و قهرمانی در المپیک 2008 پکنهادی ساعی و قهرمانی در المپیک پکن

 

المپیک پکن 2008 :  "هادی ساعی" تکواندو کار باتجربه وزن سوم کشورمان روز جمعه در رقابت های المپیک پکن در برابر "مائورا سارمینتو" از ایتالیا با نتیجه شش بر چهار به پیروزی رسید و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

"ساعی" به رغم اینکه در آغاز این مسابقه چهار امتیاز از حریف عقب بود
با زیرکی و با استفاده از تجارب خود توانست تکواندوکار ایتالیایی را مغلوب خود کند.
این دومین مدالی است که در المپیک بیست و نهم برای کاروان ورزشی ایران به دست آمد.

ساعی با کسب دو مدال طلا در بازی های المپیک 2004 آتن و 2008 پکن و مدال برنز در بازی های المپیک 2000 سیدنی عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایران در این بازیها را از آن خود کرد.

برای مشاهده تصاویر زیبا از قهرمانی هادی ساعی و گزارش دقیق از مبارزه با رقیبان در مراحل قبل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

هیئت تکواندو بازدید : 188 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)


بازی های
المپیک 2008 پکن با اهداء مدال در ۳۰۲ ماده ورزشی به پایان رسید.
چین که در جدول مدال ها آمریکا را شکست داد و در صدر قرار گرفت، در مراسم اختتامیه پرچم المپیک را به نمایندگان بریتانیا، که میزبان المپیک ۲۰۱۲  لندن هستند، خواهد داد.
       یکی از کشورهایی که به نسبت دوره های قبل پیشرفت چشمگیری داشت، بریتانیا بود که با کسب ۱۹ مدال طلا در مکان چهارم قرار گرفت و نتیجه ای را به دست آورد که در یک قرن اخیر برای این کشور بی سابقه بوده است.
      رکوردهای متعددی در این بازی ها شکسته شد که در صدر آنها می توان به کسب هشت مدال طلا توسط مایکل فلپس(Michael Phelps)، شناگر آمریکایی و سه مدال طلا توسط اوسین بولت، دونده جاماییکایی اشاره کرد.
     
اما نباید روح الله نیکپا، ورزشکار افغان در رشته تکواندو را فراموش کرد که با کسب مدال برنز در سبک وزن، اولین مدال تاریخ افغانستان در المپیک را کسب کرد و به قهرمان ملی این کشور تبدیل شد
.

در دیگر کشورهای فارسی زبان تاجیکستان در کشتی آزاد به یک مدال نقره و در جودو، به یک مدال برنز دست یافت و ایران، با وجود اعزام
۵۴ ورزشکار، تنها یک مدال برنز در کشتی آزاد گرفت و اگر بخاطر مدال طلای هادی ساعی در تکواندو نبود، المپیک پکن برای این کشور به یکی از تلخ ترین دوره های این بازی ها تبدیل می شد
.

بسیاری المپیک پکن را بهترین المپیک تاریخ خوانده اند. نظر شما درباره رقابت های برگزار شده در این المپیک و موفقیت های کسب شده در آن چیست؟ آیا ورزشکاران محبوب شما به نتایجی که انتظار داشتید رسیدند؟ آیا از تماشای رقابت ها لذت بردید؟
واقعا دوست دارم نطرتون را در باره این مطلب بدونم.

هیئت تکواندو بازدید : 164 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
سلام به همه دوستان فرا رسیدن سال نو رو به همه شما دوستان گلم تبریک میگم از خدا میخوام که سال خوب و پر برکتی رو داشته باشید و تو این سال به خواسته هاتون برسید  . به عرض دوستان گلم میرسونم که من فقط یه ماه دیگه پیشتون هستم بعد عازم خدمت مقدس میشم (خلاصه این شتریه که در خونه اغلب پسرا میخوابه حالا کی دامن گیر دخترا بشه خدا عالمه ) تاریخ اعزام من ۱/۲/۱۳۸۷ میباشد برام دعا کنید . خیلی دوستون دارم یا علی
هیئت تکواندو بازدید : 183 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
سلام به همه دوستان گلم این چند وقته که وبلاگ دارم و با شما دوستان اشنا شدم با گونه ای جدید رابطه آشنا شدم   با این که شاید خیلی از هم دور باشیم ولی بسیار به هم نزدیک میشیم . حالا به خاطر خدمت دو ماهی از شما دوستان گلم دورم . تاریخ اعزام من ۱/۲/۸۷ می باشد و کد مرکز آموزش من ۱۲۳ هست امید وارم برام دعا کنید . این دو ماهی که من نیستم داداشم اقا جلال زحمت آپ کردن وبلاگو میکشه امید وارم همچنان به من سر بزنید . فعلا این عکسو میزارم تا داداشم پست بعدی رو براتون بزاره .

 

 

هیئت تکواندو بازدید : 182 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
تازه فهمیدم که دوران آموزشی سخت ترین و زیبا ترین دوران آموزشیه یه سربازه البته اگه میگم سخت سختیش فقط هفته اوله چون هیچ کسی رو نمیشناسی قوانین رو نمیدونی ولی بعد که راه میفتی خیلی خوب میشه به قول بچه ها فاز میده از به خط شدناش تا سر کلاسا شوخی کردن و شب بعد از خاموشی با دوستا پچ پچ کردن حتی پست دادنهاش و رژه رفتنا هم حال میده اینا رو قبل از آموزشی نمی دونستم دوستان که رفته بودن میگفتن سخته نمیدونم شاید اونا از لحاض بدنی آماده نبودن اما من هیچ مشکلی از لحاض بدنی نداشتم چه کوه رفتن و چه جاهای دیگه خیلی از بچه ها که با ما هستن بعد از اینکه از اردو برمیگردیم مثل مردها میفتن یا صبح ( البته بگم نیمه شب بهتره چون بیدار باش ساعت ۳.۵ صبحه )با بدبختی بیدار میشن و تا بعد از صبحونه تو حالت خواب و بیداری به سر میبرن اما من اینقدر بیحال نیستم (خوب ما اینیم دیگه ) شاید این تجربیات و خوش گزرونی ها دیگه پیدا نشه و این جمع صمیمی و دوستها باحال و با معرفت دیگه یه جا و تویه یه کلاس دور هم جمع نشن به همین دلیل از همین العان وقتی فکرشو میکنم که چند روز دیگه باید از دوستان جدا شم و هر کی میره تو یه یگانی و از هم دور میشیم خیلی دلم میگیره . امیدوارم این دوستان و شما هرجا که هستید موفق و پیروز باشید .
هیئت تکواندو بازدید : 200 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

 

گاهی حرفه ای ترین بند بازان هم نمی توانند از صراط بگذرند .

خیلی ها در استخر دنیا غرق شده اند و سوت ها و هشدارهای نجات غریق نتوانسته آنها را به خود بیاورد و به ساحل بیداری رساند .

مشت زنان چرا به شکم شهوت مشت نمی زنند ؟

کوه نوردان چرا به فکر فتح قله آزادگی نیستند؟

کشتی گیران چرا نفس خود را خاک نمیکنند؟

چرا برای تمرین به باشگاه تقوا و عفاف نم روند ؟

چرا برای زیبایی اندام روح به عبادت نمی پردازند ؟

چرا در کنار بدن سازی برای تربیت جان وقت صرف نمیکنند ؟

شنا گران اگر بتوانند طول و عرض عمق 60-70 ساله را با موفقیت طی کنند لایق جایزه اند چرا که خیلی از دوندگان هرگز نمیرسند و خیلی از وزنه برداران ، یک حرف حق را نمیتوانند بر دارند و بسیاری از صاحبان عضلات قوی و بازوهای پرتوان حریف نفس خودشان نیستند و اسیر یک عادتند .

مدال شرف بالاتر از مدال طلا و نقره است . صحنه زندگی ما با ماهواره های ملکوت برای آسمانیان رله میشود . روزی هم در قیامت برای داوری نهایی و اهدای جوایز پخش مجدد خواهد شد دست یافتن به عنوان قهرمانی در این مسابقات واقعاُ دشوار است و جنگ کنندگان با مرگ هم برای همیشه از دور رقابتها و صحنه امتیازات حذف و بیرون رانده میشوند و بعدا چه حسرتها که ای کاش ...

بر دامن گل دست توسل نزدیم                         از حرف به میدان عمل پل نزدیم

افسوس که فرصت به تماشا بگذشت                  صد گیم تمام گشت و ما گل نزدیم

راستی گل زندگی چیست ؟ عمر ما مثل میدان مسابقه است و فرصت های بسیاری را به ما پاس میدهند . افسوس که ما آبشار زن نیستیم و پاس فرصتها را از دست میدهیم .اگر دیگر به ما پاس ندهند چی؟ دنیا واقعاَ بازیچه است ولی زندگی بازی نیست . به قول یکی از دوستان فاتح کسی است که عکس العمل خود را به کسی نشان نمیدهد و پیوسته آن را در آلبوم خدا مخفی میکند و در برابر اشک یتیمی به راحتی میرزا کوچک میشود.

به راستی هم قهرمانان میدان اخلاص اندک اند ، هم آمیختن قهرمانی به عاطفه کم یاب است .همه در میدان راه زندگی در حرکتند ، اما هرکه میرود میرسد . مگر هرکه میدود میبرد .

ای بسا رونده و دونده ای که خارج از خط پیش میتازد و عاقبت هم خودش را می بازد . باختن به نفس شرمندگی دارد مدال گرفتن پیشکش .

برنده واقعی کیست و باخت اصلی کدام است .

بگذشت زمان دست به کاری نزدی                               برگردن لحظه ها مهاری نزدی

صد توپ زدی تمام را اوت                                         صد پاس گرفته آبشاری نزدی

هیئت تکواندو بازدید : 204 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
سلام به همه دوستان عزیز می دونم خیلی دیر کردم چه کنم  سربازی دیگه سعی میکنم باگزارش تصویری این چندوقت نبودن رو به نمایش بزارم پس منتظر پست بعدی باشید.
هیئت تکواندو بازدید : 218 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

 بایگانی اخبار:

 


موفقیت غرور آفرین برادران تکواندو کار (هادی و مهدی عمادیان) که تنها نمایندگان تکواندو در مسابقات سبک نیمه آزاد رزمی کاران شهر اراک بودند، را به جامعه تکواندو استان تبریک عرض نموده و از در گاه حق تعالی برای این عزیزان آرزوی موفقیت روز افزون می نماییم.

باشگاه استاد حمیدرضا صفری


کتاب آموزش تکواندو پومسه

دارای بخش های:

  

  1. اصول مبارزه
  2. آموزش تصویری پومسه ها
  3. آموزش داوری کیوروگی (مبارزه)
  4. مبانی کنترل و طراحی تمرین
  5. کمک های اولیه و آسیب شناسی ورزشی
  6. گریزی بر روانشناسی تکواندو
  7. فرهنگنامه اصطلاحات و اسامی رایج در تکواندو

به قلم و همت استاد محمدحسین ربانی و محسن افراد

 

جهت تهیه این کتاب می توانید با شماره تلفن های 09125517808 و یا 09123532474 تماس بگیرید .

نمای جلد کتاب:

 

 

مدیر وبلاگ:

اینجانب نیز این کتاب را تهیه کرده ام و جالب و کامل بودن کتاب مرا بر آن داشت تا آن را به شما نیز معرفی کنم. جای دارد از زحمات این عزیزان (نویسندگان کتاب) به خاطر تهیه و تالیف کتاب جامع تکواندو کمال تشکر و قدردانی را بنمایم.


باز هم قهرمانی

مسابقات قهرمانی درون اردویی استان، جهت شناخت نفرات برتر برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور (جام صلح و دوستی) در تاریخ 21/7/1386 برگزار و پنج نفر از تکواندو کاران باشگاه کانون جوانان بسیج اراک (استاد حمید رضا صفری)، به شرح زیر با شکست کلیه حریفان خود به عضویت تیم هشت نفره منتخب استان در آمدند.

 

  1. آقای وحید ایرجی قهرمان وزن دوم
  2. آقای قاسم عبدالرحیمی قهرمان وزن سوم
  3. آقای رضا شیخی قهرمان وزن چهارم
  4. آقای وحید نعیمی قهرمان وزن هفتم
  5. آقای حسین ابراهیمی قهرمان وزن هشتم

۲۴ مهر ۱۳۸۶


لیسانس تکواندو و کاراته می دهیم

به نقل از روزنامه جام جم از زبان دکتر بهرام قدیمی:

حضور پر رنگ دانشگاه آزاد در تمامی ورزش های رزمی و تیمداری این نهاد دانشگاهی در لیگ های مختلف رشته های رزمی موضوع گفتگوی جام جم با دکتر بهرام قدیمی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد بود.

از تکواندو آغاز می کنیم، رشته ای که بیش از نیمی از ملی پوشان کشورمان دانشجوی دانشگاه آزاد هستند.

ما (دانشگاه آزاد) در حال حاضر 10 تیم تکواندو ی قدرتمند داریم که توانایی حضور در لیگ و مسابقات تکواندو را دارند. در ضمن این مطلب را هم بدانیم که قرار است رشته های تکواندو و کاراته را به عنوان رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی قرار دهیم. به عبارت دیگر، دانشجویان مدرک لیسانس کاراته و تکواندو از دانشگاه آزاد اخذ می کنند.

http://araktaekwondo.blogfa.com

۱۸/۷/۱۳۸۶

 


نتایج جام رمضان:

 

در پایان مسابقات قهرمانی شهرستان اراک، جام رمضان نتیجه زحمات بچه های باشگاه را ملاحظه بفرمایید:

 

نتایج مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان شهرستان اراک، جام رمضان:

سهم باشگاه ما (استاد حمیدرضا صفری) پنج وزن بود که از این پنج وزن در سه وزن قهرمانی نصیبمان شد،

محمد غلامی وزن دوم مقام دوم

قاسم عبدالرحیمی وزن سوم مقام اول

وحید ایرجی وزن سوم مقام دوم

رضا شیخی وزن پنجم مقام اول

حسین ابراهیمی وزن هشتم مقام اول

 

نوجوانان:

باز هم سهم باشگاه ما پنج وزن بود که از این پنج وزن در چهار وزن قهرمانی نصیبمان شد،

 

هادی عمادیان وزن اول مقام اول

مهدی عمادیان وزن دوم مقام اول

مسعود کمربندی مقام اول

محسن ابراهیمی مقام اول

محمدصابر پارسا وزن دوم مقام دوم

 

 

همینجا باید به همه ی بچه ها یک خدا قوت جانانه گفت و از همشون تشکر کرد.

واقعاً دستتون درد نکنه، به امید موفقیت های شما عزیزان در مبارزه های بین المللی تکواندو. 

 

۵ مهر ۱۳۸۶


بسمه تعالی

مدارک لازم جهت ارتقاء کمربند زرد – سبز – آبی:

1.       واریز مبلغ 20000 ریال معادل دو هزار تومان به شماره حساب 75854783 جام بانک ملت به نام هیئت تکواندوی استان مرکزی (قابل واریز در کلیه شعبات بانک ملت سطح شهر اراک)

2.       ارائه کارت بیمه ورزشی سال جاری

3.       ارائه کارت شناسایی باشگاه

4.       همراه داشتن کلیه تجهیزات مخصوص مبارزه (هوگو – کلاه – کاپ – ساق بند – ساعد بند)

5.       حق آزمون مربیان:

-          مبلغ کمربند زرد 35000 ریال معادل سه هزار و پانصد تومان      ---------

-          مبلغ کمربند سبز 40000 ریال معادل چهار هزار تومان              ----------

-          مبلغ کمربند آبی 45000 ریال معادل چهار هزار و پانصد تومان     ----------

 


پرچم بازيهاي تكواندو قهرماني نوجوانان آسيا-اقيانوسيه به ايران داده شد:

در مراسم  پاياني تكواندو قهرماني آسيا-اقيانوسيه كه در سالن  الحمزه ورزشگاه شهر امان پايتخت اردن برگزار گرديد پرچم بازيهاي تكواندو به ايران داده شد به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو : مسئولين فدراسيون آسيا اين پرچم را طي مراسمي به سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون ايران تحويل دادند بر اين اساس مسابقات قهرماني آسيا-اقيانوسيه در سال 2009 ميلادي در ايران برگزار ميگردد.

 


 اول اردیبهشت ۱۳۸۶ فدراسیون تکواندو بخش نامه ای را به همه هیئت های تکواندو فرستاد که در این بخش نامه اینطور حکم شده بود که کلیه تکواندو کاران که سر و کاری با هیئت تکواندو دارند از جمله آزمون و مسابقات و غیره  موظفند فرم اطلاعات و آمار تکواندوی کشور را پر کنند. فدراسیون قصد تاسیس سایتی (بانک اطلاعات) را دارد که در آن نام و مشخصات کلیه تکواندو کاران قرار دارد. یکی از تبصره های این بخش نامه این بود که اساتید نیز باید این فرم را تکمیل کنند در غیر اینصورت از شرکت دادن شاگردان آنها در آزمونها و مسابقات جلوگیری خواهد شد. مبلغ قابل پرداخت برای شاگردان ۲۵۰۰ تومان و برای اساتید ۴۰۰۰ تومان می باشد. اگر شخصی این فرم را تا تاریخی که اعلام کرده اند تکمیل و به هیئت تکواندوی شهرشان تحوبل ندهند مبلغ ۱۰۰۰ تومان جریمه خواهد شد. (عجله کن تا ۱۰۰۰ تومان پول زور ندی )

این برنامه جدیدی از سوی فدراسیون نیست بلکه هر ساله اجرا میشد. هر سال مبلغ ۱۰۰۰ تومان از پولی که برای ثبت نام در آزمون کمربند پرداخت میشد را برای این کار در نظر میگرفتند.


 

تکواندوی اراک                                                                                    تکواندو                                                                                          آموزش تکواندو                                                                                    استان مرکزی                                                                                    ورزش تکواندو                                                                                    آموزش فرم تکواندو                                                                                عکس تکواندو                                                                                    اصطلاحات رایج در تکواندو                                                                          تغذیه تکواندو کار                                                                                باشگاه تکواندو                                                                                  اراک تکواندو                                                                                      araktaekwondo                                                                                   taekwondo                                                                                       tae kwon do                                                                                     tkd                                             arak taekwondo                                                                                  arak tae kwon do                                tekwando                                                                                        tekvando                                        arak tekvando                                                                                   tecvando                                                                                        باشگاه تکواندو استاد حمیدرضا صفری                                                            قهرمانی تکواندو

هیئت تکواندو بازدید : 199 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
 

راند چهارم يا راند طلايي قوانين خاصي دارد كه بايد مبارزين با آن آشنا باشند .

 

راند طلايي از امتياز صفر بر صفر شروع مي‌شود. مبارزي كه اولين امتياز را بگيرد برنده است

 

توجه داشته باشيد كه داوران تنها به يك مبارز امتياز خواهند داد.

 

ضمناً مبارزي كه در راند چهارم يك امتياز منفي  بگيرد، بازنده خواهد بود.

 

چنانچه راند چهارم نيز با تساوي به پايان برسد، داوران برتري يكي از مبارزين را براساس راند چهارم

 

مشخص خواهند كرد. برتري مبارزين در مسابقه بر اساس ابتكار عمل ايشان مشخص مي‌گردد.

 

مواردي كه  داوران براي تعيين برتري در نظر مي‌گيرند عبارتند از:

 

1)  مبارزي كه بيشتر حمله‌اي كار كرده است.

 

2)  مبارزي كه تكنيك‌هاي بيشتري زده است.

 

3)  مبارزي كه تكنيك‌هاي دشوار و يا تركيبي بيشتري اجرا كرده است.

 

4)   مبارزي كه داراي اخلاق ورزشي بهتري بوده است.

 

اگرچه موارد قانوني روشن است، ولي بايد در نظر داشته باشيد كه نتيجه مساوي

 به معناي برد نيست. بلكه بيشتر معني بازنده مي‌دهد. بنابراين تلاش نماييد تا در پايان

 

 مسابقات به نتيجه مساوي نرسيد و كار به راند طلايي نكشد .

 

                                         منبع : تکواندو ایران


هیئت تکواندو بازدید : 200 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

 

 

قوانین جدید در تکواندو

 

 

 1- زمین مسابقه از 12*12 به 8*8 تغییر یافت و خارج شدن از این محوطه خطا است .

 

2- شخصی که 2 بار اخطار دریافت کرده دیگر از وی کسر امتیاز نمیشود بلکه به حریف مقابل

 ۱ امتیاز داده میشود.

 

3- دفاع با ساق پا ممنوع شده و دارای اخطار میباشد.

 

4- ضربه در هوگو (مثل آپ دولیو) یک امتیاز.

 

5- ضربه با مشت در هوگو 1 امتیاز .

 

6- ضربه در هوگو (مثل دیت چاگی ) که چرخش در آنها باشد 2 امتیازی شده است .

 

7- سر از 2 امتیاز با 3 امتیاز تغییر پیدا کرد.         

                   

8- شمارش برای ناک دان دارای امتیاز نمیباشد فقط برای اطمینان از سلامت مبارزگر است

 

9-  قانونی که شخص  دارای 7 امتیاز بیشتر بود را فرد پیروز میدان می دانستند دیگر باطل شده و

امتیازات بعدی اضاف بر امتیاز قبلی خواهد شد.

 

 

                                        برگرفته از سایت تکواندو شیراز

 

هیئت تکواندو بازدید : 353 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
 

کلیپ تکواندو

 

کلیپ بسیار زیبا از مسابقات المپیک 2008 پکن

با حجم 1830 کیلوبایت

دریافت فایل 

 

                                                   منبع : سایت رسمی تکواندو ایران

 

هیئت تکواندو بازدید : 206 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

 

کلیپ تکواندو

 

کلیپی بسیار زیبا از ضربه تیو موم دولیو چاگی

با حجم ۱۶۴۰ کیلوبایت

دریافت فایل 

 

                                                   منبع : سایت رسمی تکواندو ایران

هیئت تکواندو بازدید : 399 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

 

گالری عکس تکواندو

عکس هایی بسیار زیبا از مسابقات تکواندو

 

        

 

برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب بروید

 

                                                                       نظر یادتون نره

هیئت تکواندو بازدید : 182 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
 

 

وبلاگ تکواندو ورزشی رزمی دوساله شد

البته نه اون دوساله ( از نظر درسی )

منظورم این دوساله است از نظر سنی

وقتی تولد کسی میشه دیگران بهش کادو میدن

اما من خیلی بهتون لطف کردم و میگم

" کادو نمیخوام "

شما فقط یه کار کن تو نظرات همین پست یه تبریک کوچولو بگو

بهمراه نظرت درباره ی عملکرد وبلاگ تو این دوسال

اگه تونستی هم یه تولد تولد بخون

هیئت تکواندو بازدید : 181 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

 

 مرجع کامل اصطلاحات تکواندو همراه با معنی

 

با بیش از ۱۷۰ اصطلاح تکواندو

 

فقط کافی است که شما در عرض ۳۰ ثانیه عضو وبلاگ شوید آن را

 

دانلود

 

کنید . برای عضویت اینجا کلیک کنید.

 

 

هیئت تکواندو بازدید : 229 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)

 

 

اصطلاحات تکواندو برای موبایل

 

خدمت جدید از وبلاگ تکواندو ورزشی رزمی

 

اصطلاحات تکواندو را از این به بعد در موبایل خود به همراه داشته باشید 

 

برای دانلود برنامه و آموزش نصب آن عضو شوید . 

 

برای عضویت در وبلاگ اینجا کلیک کنید

 

در ضمن این برنامه تحت جاوا بوده و در اکثر گوشی های موبایل

 

قابل اجراست .

 

 

هیئت تکواندو بازدید : 208 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
 

 محصولات فروشگاه سایت

     

 

             بازی تکواندو

 

     

 

     

 

           آموزش دفاع شخصی

 

          آموزش دفاع شخصی

 

         

 

 

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 235
  • بازدید کلی : 31,728