loading...
شهرستان مهر ×هیئت تکواندو
هیئت تکواندو بازدید : 252 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
سلام

روز ۵شنبه مورخ ۲۳/۰۲/۸۹ جلسه مربیان فعال اهواز در دفتر هیات تکواندو اهواز برگزار شد که طبق معمول غیبت خیلی از مربیان دل بقیه حاضرین رو رنجوند

جلسه در خصوص برگزاری لیگ نوجوانان و نونهالان وجوانان استان بود که چه تیمهایی میخواهند در لیگ شرکت کنن که باشگاهایی که توان برگزاری ندارن میتواند در تیم هیات تکواندو اهواز شرکت کنن با توجه به برنامه خوبی که استاد رکنی رئیس هیات تکواندو اهواز در پیش دارد ولی من دیگه دوست ندارم یه بار دیگه تجربه تلخ ۲سال پیش رو تکرار کنم که بعنوان مربی تیم اهواز در لیگ شرکت کرده بودیم با توجه به تلاشهای هیات استان خواهش من وبقیه مربیان از استاد پورسلان واستاد محمد زاده این است چرا ورودی تیمها باید اینقدر بالا باشد که تیمهایی که استعدادهای خوبی دارن وجزء قهرمانان کشور واستان هستند نباید در لیگ شرکت کنن

چه خوب بود بعضی از این مربیان که به تازگی به شغل شریف مربیگری مشغولند خوب یادشون باشه توسط چه کسی مربی وداور شدن واحترام به کسی که برای پیشرفتش تلاش کرده رو بدونن ولی متاسفانه این کار رعایت نمیشه من از سال ۶۸ در باشگاه خلیج فارس تمرین میکنم واز سال ۷۸ مربی همین باشگاه هستم خیلی از مربیان اهواز زیر دست خودم حرکات اولیه رو یاد گرفتن چه خوب بود یه کم آلزایمر دیرتر سراقشون میومد ومیفهمیدن  باشگاه خلیج فارس از سال ۱۳۳۵ قدمت داره وجایگاه تمام تکواندو کاران قدیمی استانه اینو همه میدونن ومن تنها مربی هستم که بیشترین سابقه رو در خلیج فارس دارم همه مربیان یکی دو سالی بیشتر نبودن ولی من ... بخدا من اصلا انتظار احتارم ازشون ندارم ولی انتظار بی احترامی هم ندارم

ولی اینو بدونن ورزش تکواندو جایگاه افراد مغرور ومتکبر نیست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 276
  • بازدید کلی : 31,769