loading...
شهرستان مهر ×هیئت تکواندو
هیئت تکواندو بازدید : 687 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
سلام خدمت همه دوستان عزیزی که مدتهاست ازتون بی خبرم

بازم بهونه همیشگی .مشغله زیاد و وقت کم و .... بگذریم

بعد ا گذشت پنج شش ماه از سال ۸۶ از طرف هیات تکواندو استان به من اعلام کردند که به عنوان داور برتر سال ۸۶ انتخاب شدم و در جشنی که همه ساله برگزار میشه از من و بقیه منتخبین سال تقدیر و ... خواهد شد .

حالا پس از گذشت ۱۱ ماه از سال ۸۷ هنوز هم منتظر جشن منتخبین سال ۸۶ هستیم ...

از شانس ما تو این مدت ریاست هیات تکواندو استان پس از بیست و چند سال عوض شد و همه چیز به هم ریخت . البته رییس جدید جوان و تازه نفس و همچنین قهرمان جهانه که فکر میکنم برای همه تکواندو کارها اسمش آشناست . فیض اله نفجم ملی پوش وزن یک تیم ملی تکواندو .

هرچند تو این تغییر و تحولات سر ما بی کلاه موند و داوری نمونه ما فعلا فراموش شده اما این تغییر و به فال نیک میگیرم و امیدوارم منشا خیر برای تکواندو استان باشه .

ضمنن نمیدونم بابت خداحافظی پهلوان هادی ساعی باید خوشحال باشم یا ناراحت اما از اینکه در اوج و با افتخار از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد خیلی خوشحالم .

    من ، هادی ساعی ، امید غلام زاده ، سهیل مولانا ، برادرم علی

               ازراست : برادرم علی. سهیل مولانا. امید غلامزاده. هادی ساعی و خودم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 31,681